FAAAN!!!!

0kommentarer

I går åker jag och Fannie till ikea för att handla lite och sen skulle markus komma och hämta oss efter jobbet så skulle vi åka och titta på lite inredningsgrejjer..hmm han kommer där med bilen jag ställer vagnen och kassen på sidan av bilen då han har ställt sig vid en trottoarkant.

Jag sätter in Fannie i bilen markus ska sätta in vagnen men det gick inge bra så jag går och hjälper honom och sen sätter jag mig i bilen...

Vi åker runt till skärholmen och heron för att handla lite. sen beger vi oss till enhörna för en fika. kommer väl hem vid nio och vi lyfter in alla kassar.sen ropar jag på markus och frågar om ikea kassen. Får panik och springer ut till bilen..


INGEN IKEA KASSE......

 snurriga jag glömde ställa in kassen i bilen..  600 kr åt helvete..Va så arg i går kväll och är det fortfarande:(

Tur att sofforna kommer i dag..nu blir det byggpaus...idag och i morgon kommer vi nog hålla på och fixa lite..typ sätta upp tv m.mm. sen blir det slapp..


VET NI VAD???? Vår kära dotter tog sina första steg nyss.. provade flera gånger och 2 steg blev det varje gång=) så duktig

Mamma är stolt<3

Puss kram

Nu ska vi göra oss i ordnnig för att gå till bvc=)

Kommentera

Publiceras ej