Första dagen på detta år=)

0kommentarer

Gårdagen spenderades ut i enhörna där vi åt massa gott.

Jag och markus stod för förrätten: Det blev hummer skagen med löjrom=) mums mums=)

Sen stog Evelina och pontus för värmrätten: oxfile,potatisgratäng och rödvinssås=) som också va jätte gott=)

Till efterätt bjöds det på vaniljpanacotta med hallon och kexbotten..mums och detta hade nina och robban gjort.

Sedan blev det massa snacks..

Alla va typ sjuka:S ursch. jag va inte på världens piggaste humör då jag hade jätte ont i halsen och lät som en kråka..

men jag kan lova att jag har varit värre i dag så jag tillslut här på kvällen tappade rösten helt..skit jobbig.
men markus har nog tyckt att det har varit jätte skönt..Helt tyst i huset=P nu börjar det lätta lite så några ord kommer ut..hehe

Idag har vi ändå varit jätte duktiga här hemma.  jag målade ett varv till på panelen i köket=) så nu är det klart=)
Sen har jag målat elementet i vardagsrummet. markus har fixad med fönsterna och han målade en sista gång på dörren till uterummet=) och så har han hunnit slipat färdigt väggarna.

Jag blev jätte dålig här ett tag på kvällen,frös massor så jag tog en varm dusch sen va jag lite piggare och kunde sätta fart igen..men i ett lugnt tempo.

Fannie har vaknat massa här på kvällen och har haft svårt att somna om.. men nu hoppas jag hon sover i några timmar=)

Känns bra med ett nytt år=D

Nu ska jag städa upp lite här innan jag säger god natt.

kram

Kommentera

Publiceras ej