Många dagar..

0kommentarer

Har gått sen sist..
Men jag skyller på TIDEN.. det finns för lite av de.

Här hemma går det iallafall framåt.. vi har kommit en bra bit på vägen.det som återstår av vardagsrummet att göra nu är
-Golvet
-Golv/tak lister och lite små fix=)


ska bli helt underbart när detta är klart.

Idag blir det att töma släpet på skit som vi har sagt i många dagar nu men det har inte blivit gjort.. och sen blir det att handla matrial.

På morgonen nu har jag haft besök av min syster och hennes dotter och min kära pappa=) jätte mysigt.. jag böjd på fika och lunch=)
Nu har dom åkt och Fannie somnade precis och jag har hunnit målat hyllan som ska sättas upp i köket.
Funderar nu på vad jag ska göra..hmm kanske ska börja med att plocka ur diskmaskinen för det verkar vara klar nu=P

sen blir det nog att vika och skryka massa tvätt.

Helgen har varit jätte bra. Vi har haft besök och varit på födelsedagsfest, och hunnit med 2 andra kalas=) Fannie sov hos sin moster med familj i lördags till söndags och det hade gått jätte bra..känner mig inte alls otrolig när hon är med dom=)

Nu ska jag sätta fart här hemma..för trött blir man när man sitter ner:P

Kram kram





Kommentera

Publiceras ej