Ny vecka=)

0kommentarer

Ja i dag är det måndag och denna helg har varit jätte bra=)

I fredags kväll satt vi in nya dörren i hallen=) såå fint. socklarna i köket blev också dit satta. vilken skillnad.

Lördags va vi på fika hos min syster för hon fyllde år i går<3 Hennes present va att vi skulle gå på spa på lördag=) ska bli skönt att få komma i väg lite. Fannie och markus får en egen tid också utan mamma=P

Sen efter fikat så åkte vi till lite möbelaffärer för att hitta ett nytt matbord.vårtat älskade bord sålde vi till min syster.. hoppas dom kommer trivas med den för jag älskade de=) saknar jag det förmycke får jag åka dit på middag:P

Vi avslutade på ikea där hittade vi ett bord vi gillade.köpte även MASSA annat. 
 
Igår hade vi massa besök. både väntat och oväntat=) mycke trevligt

På kvällen hade jag bestämt att mitt mål va att hänga tvätt, skruva ihop sista stolen och göra rent avsloppet i kök och badrum..FYYYY FAAAN säger jag bara. när jag skulle göra rent köket va det såååååååå äckliget så jag fick skrika på markus och själv fick jag springa in på toa för det höll på att sluta ila..fyy. men vi klarade dett tillslut men det är nog det äckligaste lukten, och det såg så äcklig ut ockå.


Nog om de.....
hehe

Idag har jag och Fannie inget planerat.

Vi ska iallafall åka pulka till affären och köpa disktrassor=)



Kommentera

Publiceras ej