Nya vagn

0kommentarer

I går köpte vi en ny vagn till fannie. vagnen som vi har haft sen hon föddes är min brors och nu i januari fick dom en till liten prinsessa  så dom behövde vagnen igen.

Så jag hittade en röd phil ted vagn på blocket, jätte fint skick. Fannie trivdes bra i den=)



I eftermiddag ska jag äntiligen få träffa min brors dotter=) har inte träffat dom för att jag har varit sjuk, och då vill jag inte träffa en sån liten. men nu är jag frisk=)


Igår träffade jag mammorna och deras barn..vi satt och prata tänder. Fannie är den ända som inte hade fått några. deras knoddar hade typ 4-8 styckna. så vi kom fram till att fannie är fortfarande bebis:P

jag tittade härom kvällen i Fannies mun men ser inget för hon bara blir jätte arg på mig för att jag pillar. men i går kväll när vi är på bauhaus så skojar jag lite med henne när hon sitter i vagnen..Och då upptäcker jag något vit. jag kikar lite till..japp en tand är det som är på väg upp=)

Fannie sover nu så söt i sin säng

Skulle också vilja gosa mig ner där<3

Men nej jag har lite att göra...nu på morgonen har jag redan hunnit städa massa men mer ska städas=) det sätter sig så mycke damm överrallt när man sågar och skit..


Kommentera

Publiceras ej