Tröööött.

0kommentarer

hmm inatt hade vi en jätte duktig tjej..hon drack bara välling 1 GÅNG helt otroligt. har aldrig hänt förut. och då somnade hon vid halv åtta och åt frukost vid 8 i morse=) hon vaknade 2 andra gång men då la jag bara henne ner igen och då somnade hon=)

Men va händer jo jag hostar i flera timmar och kan inte sova..VARFÖR?? fick gå upp bara för att jag inte skulle väcka markus och Fannie men stackars markus vaknade iallafall och undra vad jag höll på med:P

va kommer hostan i från på nätterna för på dagarna finns den inte..självklart hostar jag på morgonen. så jobbigt och när jag vaknar på nätterna och morgonen har jag ont i halsen.

så i dag har jag varit rätt trött men jag har iallafall målat en omgång på listerna. och sen va jag och Fannie ute och åkte pulka=) men ursch va kallt det va och jag hade inga vantar för dom hade jag glömt i bilen:S

Men jag bäddade faktiskt ner mig och fannie förut och sov lite middag, Det värsta är att jag mår illa när jag vaknar efter att ha sovit middag..har gjort det sen jag va liten. så det va bara upp och försökte hitta lite sötsaker att stoppa i munnen..helt sjuk.

Om ett tag kommer markus hem och så kommer svärfar hit och ska sätta på alla eldoser.

Hmm frågan är vad jag ska hitta på för mat????

Nu ska jag leka lite med Fannie som sitter här brevid mig på golvet=)

Kommentera

Publiceras ej