Yeaah fredag=)

0kommentarer

Känns så skönt att veta att hela familjen kommer vakna upp tillsammans på morgen..tycker det är såå mysigt att äta frukost tillsammans.

I onsdags åkte vi och handlade tapet till hallen och det kändes bra=) tror det kommer bli ur fint=)

I går gick jag till läkaren med min hals och hon sa att inget va fel men att jag ska äta halstabletter och äta frukt..va fan halstabletter är vad jag har levt på dom här två veckorna.. har fortfarande ont när jag sväljer i morse fick jag värsta kväljningen så jag höll på att kräkas.. men men jag är frisk.. eller?? jag förstår ju inte varför det inte går över. känns som att jag har en pingis boll i halsen som tar emot när jag sväljer salivet.

Sen berättade läkaren att jag sitter hemma och dricker kaffe och sen går ut och då får man ont i halsen..öhhhh okej

men nu är det bara vänta och se.

Fannie har blivit förkyld igen:S hon är pigg men i går gnällde hon hela eftermiddagen. i natt ville hon inte sova i sin säng så det va bara att lägga henne mellan oss. och det kände skönt för då har man mer koll på henne. Hon blir såå arg när jag droppar i näsan på henne, men det hjälper jätte mycke.

Planen va att hon skulle sova i enhörna nån dag under helgen för att vi skulle lägga golv men jag kände inte att det va så bra nu när hon är sjuk. får bli en annan helg.

Sen har vi såååå tur att Robban ska hjälpa markus i morgon i stället. otroligt skönt. för jag tror det blir färre misstag om jag håller mig borta:P och jag, Fannie,Nina och Hampus ska ut och rasta oss lite..Fannie måste ha en ny jacka..hennes är jätte liten.

jag har funderat lite på om jag ska köpa en ny vinter jacka som hon bara kommer använda i nån månad.

Eller om jag ska köpa en lite tunnare och sen köpa en fleec jacka att ha under för då kommer hon kunna använda den när våren kommer.. hmm svårt. får se hur jag gör.

Nu ska jag fortsätta här.. har faktiskt hunnit med en del. har slipat och betsat trösken och sen har jag skruvat ner vår svara hlla i köket som jag har slipat och grundat.

i går kom vi inte i säng förren ett nån gång och så tyckte jag synd om markus när klockan ringde 05.15 

KRam hej 

Kommentera

Publiceras ej