1 ÅR 9 mars

0kommentarer

Kan ni fatta att för 1 år sedan födde jag världens sötaste liten tjej<3 vägde 3400 g och var 49 cm lång. Det va bästa dagen i vårat liv. Tänk va tiden flyger förbi oss.

Är en stolt mamma. Mitt liv har förändras så mycke på detta år. Älskar mitt liv som förälder och självklart som sambo=D

Min lilla familj är mitt allt.Dessa två äger mitt hjärta<3


I går kväll bäddade vi ner fannie i våran säng då vi lyfte in hennes säng i hennes nya rum..Markus va ledig i dag och va hemma med oss hela förmiddagen innan han skulle i väg med jobbet. Så i morse efter frukosten öppnade vi dörren till hennes rum..åh va glad hon blev..hon gick direkt till sin säng och sen gick och började leka i sitt nya kök=D

I natt blir det första natten uten henne i rummet..men det kommer gå bra hoppas jag=)

I morgon är det kalas för gäller..så i kväll ska jag baka mer bullar och sen hopppas jag att jag är klar med allt till klcokan 22 så jag kan mysa mig ner i soffan och kolla på BB. vi har fått missa det i 3 dagar nu bara för att vi har hållt på här hemma.

Nu ska jag sätta fart.

trevlig kväll på er.


Kommentera

Publiceras ej