En jätte bra helg

0kommentarer

Helgen har varit jätte bra. Va jätte skönt och kul att komma ut i lördags=) Tråkigt att dom spelade skit musik bara.hehe

I går va jag rätt seg men lite nytta fick man gjort.

Makur kaklade klart allt + att han han lägga golvet..SKIT SNYGGT=D Min älskade sambo är bäst=)

I går kväll va vi tvugna att åka till ikea för att inhandla kök och byrå och en sänglampa till fannie..det får bli hennes present från oss.

Idag starta vi dagen vi 7 och har hunnit med en del på morgonen. jag är duschad och fannie har badat och så har jag hunnit med att städa lite. och idag ska det bakas lite+ att jag måste åka och handla då blöjorna är slut.

som ni kanske vet så är badkaret rätt stor därnere och det är omysigt. så vi köpte faktiskt en balja till fannie så hon kan bada här uppe också=) hon badade i den i morse och tyckte det va jätte kul.

Tänk att denna vekca kommer hennes rum bli klart så då kommer hon flytta in där..konstigt det kommer kännas. och på fredag blir hon 1 år<3

Nu ska jag börja baka lite.







Klätterfia

Kommentera

Publiceras ej