Fredag=)

0kommentarer

Nu är fredagen här igen..alltid lika underbart. Denna helg ska spenderas på tomten där det behövs förberedas innan det ska börjas med dreneringen.


I morse fik jag och Fannie fikarbesök av syster camilla med familj och min syster tina=)

Dom åkte för ett tag sen och nu sover min trötta tjej och jag har fått i mig lite lunch.
Idag ska jag ringa massa samtal till olika förskolor runtomkring och se om det finns några tjänster lediga=)

Fick ett samtal för en stund sen från ett företag som jag hade skickat in en ansökan till för nån vecka sedan=) så det va kul. jag ska höra av mig i mitten av april och så skulle vi boka in en intervju=D


Nu hoppas jag på att det dyker upp nått spännade=)

Nu sitter jag här och väntar på ett samtal från en tjej som ska ringa upp mig.


Trevlig helg på er

Kommentera

Publiceras ej