Fredagsmys

0kommentarer



Fannie sitter i soffan och tittar på barnprogram..helt inne i tv.

Markus kom hem med jätte fina blommor till mig i dag när han kom från jobbet, och så hade han skrivit ett fint kort till. åhh min älskling han är verkligen bäst<3

Han prickade rätt på dag att komma hem med blommor. behövde verkligen de=)

Nu är han och handlar massa gott tills i kväll. mums mums.


Idag har vi haft en jätte mysig dag tillsammans med therese och vilde=) I morgon ska vi faktiskt hem till dom på kalas då vilde blir 1 år=D

Fick ett samtal i eftermiddags=) Jag skickade en jobb ansökan i går kväll till en förskola på söder och vet ni vad dom ringde i dag och vill träffa mig nästa vecka=) så på onsdag ska jag dit=)
Fannie ska få vara hemma hos vilde och leka så länge=) stort tack för de=)

Nu ska jag börja förbereda maten..

god kväll med er=)

kram

Kommentera

Publiceras ej