Inte som planerat

0kommentarer

Våra planer för det närmsta månaderna har förändras än va tanken va från början.

Fannie skulle börja på dagis i augusti va det tänk då jag själv jobbar på dagis och har sätt dom små ny blivna 1 åringar som inte kan gå...

så vårat mål va att han henne hemma till augusti.

men vi har insett att dagarna räcker inte för markus heller om han ska gå hemma från maj-augusti.

Så i går bestämde vi oss för att sätta in henne på dagis tidigare fast jag inte vill.. men livet ser ut så just för att jag inte har nått jobb också. det går inte att markus går pappaledig samtidigt som jag går arbetslös..hmm pengarna måste man ha för att överleva=)

Så idag ringde jag så den 15 maj börjar hon på dagis eller förskola som det nu heter=D

Känns jätte konstigt men det kommer nog gå jätte bra då hon går jätte bra och så. Men jag lovar att det kommer va rätt tuff period för mig just nu med alla förändringar som kommer ske...

Fannie börjar dagis och jag ska börja nytt jobb. 
efter att ha gått hemma i ett år.

Men markus kommer va ledig med henne i sommar så dom kommer få ha egentid då jag jobbar hela sommaren förhoppningsviss=)


Tänk va planerna kan ändas snabbt.

Snart får vi besök av therese och vilde osm kommer hit och ska leka med oss=D mysigt

Kommentera

Publiceras ej