Mamma<3

0kommentarer

I går va vi oss bvc och Fannie fick sprutor i låren..mamma tjej blev så ledsen..tur va att det gick över fort. men när vi kom hem så vägrade hon va på golvet. hon vägrade stå på bena, när jag väl ställde ner henne blev hon jätte ledsen.

Slutade med att hon somnade i min famn klockan 6 utan välling. och vakande i sin säng efter nån timme och låg helt stila och va lite ledsen. hon som ALLTID ställer sig upp direkt.men inte nu. jag va lite orolig så gick och kollade till henne då och då. men hon sov söt.

När vi väl skulle gå och sova så vaknade hon och ville ha välling. sen vaknade hon efter en lite  stund och då hämtade jag faktsikt henne och la henne i vår säng så jag kunde sova i lugn och ro, utan att ligga där och va orolig. Och vet ni hon drack ingen välling på hela natten.

Idag mår hon bra förutom att jag inte får ta på hennes lår.

I går beställde vi en resa=) japp i november drar vi till karibien=) Underbart att få spendera 2 veckor i solen med min familj=)


Nu ska jag göra mig klart för om nån timma kommer emma och lea hit och ska äta pannkakor=)


Kram hej

Kommentera

Publiceras ej