SÅ fiint

0kommentarer

I går la vi in mattan i Fannies rum och jag satt dit listerna=) så fint och mysigt det blev.. nu är det små saker kvar att göra men det hinner vi nog inte innan kalaset på lördag. men vet ni fannie kommer inte få se rummet förren i morgonbitti då vi ska ge henne det i prensent=) idag ska jag montera ihop hennes kök. men vi hittade aldrig några köksaker så hon får låna våra tills vi köper.

Och toaletten blev också hur fin som helst..helt sjuk fint om jag får säga=) i går kväll satt vi dit spegeln och kommoden så nu ska toaletten in i dag=) självklart kommer vi inte bli helt färdiga därinne heller innan helgen.'


Idag står det STÄDA på mitt shema..ska självklart gå ut en stund med fannie sen=) får se om jag hinner baka i kväll eller om jag tar det i morgon..

Tänk att i morgon fyller Fannie 1 år<3 markus är ledig på förmiddagen för att vara med oss.sen kommer han åka i väg för att ha jobbkonferans och middag så blir det nog att dom går ut och tar några öl. det är han värd min älskade sambo=) BARA han är PIGG på lördag=) hehe

Nej nu har jag inte tid med detta faktiskt gå och lägga min dotter en stund innan lunch och medans hon osver ska jag ha turbo fart här hemma.

Hon är förkyld men är hur pigg som helst och leker jätte mycke..just nu sitter hon i sin gåvagn och försöker komma framåt=) mammas tjej<3

kram kram

Kommentera

Publiceras ej