Snurriga jag..

0kommentarer

Som inte kanke vet så håller vi på att renoverar toaletten och det betyder att vi borstar tänderna och jag tvättar bort sminket i köket. I går när jag skulle tvätta bort sminket så tar jag diskmedel och börjar gnugga i ögonen..hmmm..

Sen i morse när jag ska borsta tänderna hittar inte jag min tandborste som jag hade haft i köket på kvällen..letar överallt tilloch med i soppåsen. ringer markus för att fråga om han jävlas med mig men nej det hade han inte gjort och han sa att det kanske hade varit nått spöke där..hehe

Jag fortsätter att leta och tillslut hittar jag den=)


Semeter ja tack=P


Idag har jag och Fannie tagit en promenad till min syster där vi fikade=) sen tog vi en promenad hem igen. häligt men nu är jag helt slut:P

Tänk i morgon är det fredag igen=) Fredagsmys. =D

Nu ska jag sitta och titta lite på jobb medans fannie ska försöka sova lite. vi har fortfarande besök av el kalle.

kram hej

Kommentera

Publiceras ej