Inte som jag tänkt mig

0kommentarer

Hade planerat denna dag men det blev inte alls så.

Trodde först att svärmor skulle flyga på gärdet. Men det är i Bromma. Hade först tänk hämtat fannie efter lunch och sen åkte in till stan för att kika lite i affärer. Men när planen ändrade sig till Bromma bestämde jag att vi skulle åka en sväng till Skärholmen innan för att se om jag kunde hitta lite kläder. Då allt börjar bli obekvämt och försmå. Men nej det blev inte så heller då Markus fortfarande håller på att putsa ute. Hm hade kunnat jobba i dag fick ju så dåligt samvete för mina kollegor då jag skulle va ledig i dag:(

Jag är inte arg på Markus för detta men jag blev lite besviken på att dagen inte blev som planerat. Det är klart jag vill ha klart fasaden också. Livet är inte lätt alla gånger. Jag vill så mycke.

Inge lunch har vi fått i oss heller. Får stanna på vägen.

Det hade iallafall gått jätte bra för fannie på förskolan:)

Idag går jag in i v. 18 :). 1 1/2 vecka kvar innan ultraljud, längtar <3

Kommentera

Publiceras ej