Söndag

0kommentarer

Jag är helt tom på energi. Den här förkyldningen tar kol på mig. Nu har jag varit förkyld i 3 veckor och den vill inte försvinna:S

Men i går va vi iallafall på kräftskiva :) riktigt mysigt va det med massa skratt:)

Fannie va det ända barnet som va med. Men hon är så lätt att lägga så vi han bara va där ett tag innan det va dags för henne att sova. Så jag kläde på henne massa mys kläder och bäddade ner henne i vagnen så hon fick ligga ute där vi va. Hon somnade direkt. Hon sov gott trots hög musik och massa skratt:)

Stort tack till Evelina och Pontus som ordnade detta:)

Markus fick nog i sig en hel del men han klarade bilresan hem;) jag behövde inte stanna nått på vägen.

Fast han drack i går och mådde piss i morse så stod han färdig för att gå ut och putsa på huset fast klockan bara va nio. Hm då sa jag i från och tyckte att han skulle mysa sig ner i soffan en stund iallafall. Sagt och gjort så satt mina sötnosar och gosade medans jag städade kylskåpet och dammsög.

Fannie sover fortfarande middag men jag väcka henne nu så blir det en promenad till affären då jag är sugen på fruktsallad till kvällen. Mums mums


Ha en bra kväll


Kram

Kommentera

Publiceras ej