Handling

0kommentarer

Det inhandlades massa saker till husvagnen. I morgon bitti åker vi och handlat mat och så som ska med. Sen i morgon kommer min kära bror med familj<3 mysigt. Vi träffas allt för sällan:(

Efter att vi kom hem har det som vanligt gått i ett Markus har hållt på i uterummet. Nu är glasdörr insatt åh blir så jävla bra.
Jag har gjort massa måsten inne och sen har jag och barnen varit ute på tomten och städat och krattat.

Jag har precis blandat lite dip som står på kylning. Ska försöka få in Markus också.

Orkar inte va så trött som jag är.
Fannie märker när jag e trött för då testar hon mig massa. Idag har det hittas på massa bus. Vår lilla tjej har kommit i en trots period. Gaaaah
Går det inte som hon vill eller om hon inte få göra nått. Då blir det ett utbrott. SKRIKER och gråter hysteriskt.
Tar ett tag innan hon lugnar sig.

Men när hon väl har lugnat sig då vill hon kramas och mysa. Så lite positivt ;)

Vill bara åka i väg nu så vi bara kan ägna sig åt varandra alla vi 4. Slippa massa måsten Och självklart dela på sysslorna som är under dessa dagar.

Vår liv ser ut att jag tar hand om barn och hem och Markus med all renovering. Vi försöker hjälpa varandra så gått det går.

Ursch vilken tråkigt inlägg det blev.

Hoppas ni får en super bra lördags kväll.

Kommentera

Publiceras ej