Ingen bra tajming:(

1kommentarer

Vår lilla tjej har nog åkt på ögoninflamation. Märkte när jag hämtade henne att hennes ögon såg konstiga ut. Frågade hennes fröken om dom hade haft nått gått men det hade dom inte.
Det har runnit lite tårar från henne under kvällen. Nu när jag gick in till henne då hon vaknade till såg jag att hennes ögon va geggiga:( mammas plutt.

Lite otur att hon får det nu när snart bebben kommer och vi ska lämna henne till min syster. Hmm

Men nu får vi se hur det ser ut i morgon när hon vaknar. Stod att man kunde lämna på förskolan om det inte va så mycke. Men nej aldrig i livet. Nu blir hon hemma med mig.

Har precis fått upp min älskling från källaren;) att han orkar. Jag fattar inte. Så duktig han är. Så stolt över honom<3
Han är verkligen mannen i mitt liv<3

1 kommentarer

Camilla Svanäng

22 Feb 2013 18:03

Och du är kvinnan i hans liv😃 Ni är så fina tillsammans och jag är så glad att fått lära känna er. Grattis till Lill prinsen. Ha en trevlig fredag!Kram Camilla

Kommentera

Publiceras ej