Mysfredag

0kommentarer

Fredag igen:) underbart.

Idag blev det städning på morgonen och sedan har jag och Skruttan bara slappat. Känner mig så lat just nu men det är väl bäst att passa på när man kan:)

Sen på eftermiddag va jag och Fannie ute en sväng och lekte i snön. Själv kan jag knappt rör mig med kläderna på och en mage som är vi vägen och en rygg som skriker neeej. Hehe men vi hade skoj iallafall.

Markus håller på i badrummet en stund sen när han kommer upp ska vi laga mat, tillsammans i dag:)

Sen blir det soffmys:) tråkigt bara att det inte finns nå bra på tv på fredagar.

Åh i morgon blir det mys frukost med hela familjen:) härligt

Har världens bästa lilla familj<3 snart kommer en till som ska göra oss sällskap fram över:)

Är nervös inför förlossningen. Vill bara att allt ska gå bra och att vi mår okej:) vet inte varför jag känner sån oro. Vill bara ha förlossningen över och ha vår bebis<3

Ha en bra fredags kväll allihop för det tänker vi ha iallafall:) kram

Kommentera

Publiceras ej