God kväll

0kommentarer

Denna dag gick rätt fort. Somnade en stund innan jag hämtade min lilla tjej från förskolan. När jag kom hade hon precis vaknat:) så vi gick hem och åt lite mellis:) älskar verkligen att hämta hem min tjej. Känns så tomt utan henne på dagarna.

Nu ligger hon nerbäddad då hon va så trött.

När hon har somnat ska jag gå ner och duscha. Ursch känns tyvärr inte lockande då det är så kallt där duschen står. Men några veckor till sen har vi ett helt nytt badrum med badkar och dusch :)

Markus håller på förfullt som vanligt .just nu tror jag att han håller på och murar upp en vägg.


Bebben rör sig för fullt:) fötterna känns så tydligt just nu. En månad kvar sen får vi puss och gosa med vår bebis<3

Det värsta är just nu det är att jag är hungrig hela tiden. Är aldrig mätt känns det som. Skit jobbigt.

nu ska jag ta en varm dusch

God kväll:)

Kommentera

Publiceras ej