Jan. 08, 2013

0kommentarer

Gaaah har suttit här i telefon och ringt försäkringskassan. Hon berättar att min arbetsgivare inte meddelat försäkringskassan. Så dom kan inte betala ut pengar innan allt är klart. Får se om man får nå pengar denna månad:S

Har nu försökt fått tag på min chef utan resultat. Men ska försöka igen om ett tag.

Idag har jag en hemma dag. Har elektriker här som fixar lite i badrummet därnere. Sen väntar jag på ett express bud som ska komma idag. Undra om det är kläderna vi beställande i början av december . Annars vette tusan va det kan vara.

Fannie är iallafall på förskolan. Hon blev ledsen när jag skulle gå men medans jag tog på mig skorna hade hon slutat:)

I morgon kommer vår nya tvättmaskin :) yeah kan tvätta igen. I går va jag hemma hos mamma och tvättade lite.

Nu ska jag sätta på lite kaffe. Är rätt trött i dag så jag skulle behöva piggna till:)

Hej svejs

Kommentera

Publiceras ej