Jan. 20, 2013

0kommentarer

Detta dygn har varit toppen vi lämnade av Fannie utanför faster Malins jobb vid 2 tiden i går. Sen styrde vi bilen mot södertuna slott. Klockan tre hade vi inbokad tid för ansiksbehandling för mig och massage för Markus. Helt underbart. Sen va det bara på med badkläderna för att ut och sätta sig i en badtuna utsikt över vattnet -20 grader ute och sitta i 40 graders vatten. Underbart . Blev sedan vad i poolen och en stund i bastun. Sedan blev det att göra sig klar för en middags dejt med mitt <3

Lite synd va det att både jag och Markus hade svårt att sova under natten då vi vaknade ca 10 gånger. Det blev en god mysig frukost sen en mysig promenad vid vattnet:)
För att sedan hämta hem vår tjej

Nu är min bror här hemma. Markus får hjälp och sällskap nere i badrummet:)

Ska snart gå ner och se om min bror vill att jag kör hem honom:)

Trevligt söndags kväll på er

Kommentera

Publiceras ej