Jan. 21, 2013

0kommentarer

Kom hem med en tens apparat från sjukgymnasten. Gud va jag fick skämmas. Skulle ta av mig tjocktröjan och vad upptäcker jag?? Jo att jag har satt linnet ut och in. Lappar stod ut här och var. Har nog aldrig hänt mig tidigare och så händer det vid ett sånt tillfälle.

Men så är livet;)

Sitter just nu med Fannie i soffan hon tittar på barnpogram.

Blir galen. Har letat hur mycke som helst efter Fannies blåa klänning. Hittar den inte. Va kan den vara? Har till och med letat i min och Markus klädskåp då jag erkänner att jag har varit rätt snurrig på senaste tiden. Har bott hemifrån i snart 8 år och har aldrig missfärgat kläder. På senaste tiden har jag lyckas med det 2 gånger:( och nu sista gången häromdagen blev alla vita kläder turkosa:S

Nä nu måste jag fortsätta med maten. Kyckling, bulgur och spenat sås blir det i dag till middag.

Kram hej

Kommentera

Publiceras ej