Härlig tisdag

0kommentarer

Idag har jag och Kelvin spenderat förmiddagen med syster/moster Tina:) det blev fika och handling i Tumba centrum. En mysig förmiddag helt enkelt.

På eftermiddagen kom barnens faster förbi på kaffe:) mysigt

Markus är på golfbanan och jag sitter nu här och väntar på att golven ska torka. Det blev en sväng med dammsugaren moppen och trasan. Skönt att ha det gjort:)

I morgon ska jag och Kelvin iväg på föräldrargrupp:) spännande

Senare på eftermiddagen ska vi på studentfirande då min kusin Alex tar studenten i morgon:D

Vet ni att jag tappar snart allt mitt hår. På riktigt börjar få paanik. Inge kul alls. Tappade massa hår pågrund av amningen med Fannie . Men va fan nu har jag blivit flintis på huvudet. Under luggen. Tänkte gå och slinga håret men nu vågar jag verkligen inte.


Nä nu saknar jag min älskling. Nu kan han gärna få komma hem:)

Kram

Kommentera

Publiceras ej