Jun. 20, 2013

0kommentarer

Ja nu e man bedövad. Kom ju på att jag skulle ha ätit nått innan jag gick till tandläkaren. Nu sitter jag här och e vrål hungrig.

Snart ska vi gå och hämta hem skruttan. Nu väntas långhelg:) och nästa vecka går hon 3 dagar sen är det semester till augusti:)

Måste ändå säga att jag tycker att man inte ska behöva betala dagis avgiften under de veckor de e lediga. Eller iallafall betala mindre.

Jag tror fler föräldrar skulle ha sina barn mer lediga då.

I flera år själv i yrket kan jag säga att det e såååååå många föräldrar som själva e hemma under sommaren fast som har sina barn på förskolan( långa dagar) och barnen själva får ingen semester. Tycker fan att det ska va lag på att barnen ska minst va lediga från förskolan 5 veckor om året.

Förskolan är ett arbete för barnen.

Tänk barnen är mer på förskolan än va vi e på vårar jobb just för föräldrarnas restider.

Jag har sagt att så länge barnen e små så vill jag ha ett jobb nära. Just för att slippa restiden.

Snart kommer nog min kära sambo hem :) undrar om jag kanske får med honom på en promenad till dagis? Fannie skulle iallafall bli överlycklig. Hoppas han hinner hem.

Ha en underbar dag

Kommentera

Publiceras ej