Måndagen snart över

0kommentarer

Dagen har varit bra förutom en dunder huvudvärk på eftermiddagen. Efter en Alvedon så blev det bättre:) tack och lov.

Sitter nu och myser med en liten kille. (Som snart somnar)Måste passa på när syster har somnat;)
Så roligt när hon själv säger till vid 18.50 att hon vill sova. Nu kom hon upp några gånger innan hon somnade. Men iallafall:)

Har haft en underbar vän på besök i dag:)

Och vet ni att jag får panik. Klarar verkligen inte av att titta ut. Va hände. Vinter igen?? Va fan är min sommar;) längtar tills jag slipper vinter jackan.


Och en sak till jag får panik över det e att jag e så hungrig på kvällarna. Måste nog börja äta bättre under dagarna. Fan skit jobbigt att inte känna sig mätt. Tror det e en liten kille som äter all min näring;)

Min plan i morgon va att ta en promenad till min syster. Men hon kände sig Inge bra så vi hoppar det. Kanske lika bra då vädret inte e nå roligt. Har ju ingen bil. Markus ska i väg i morgon och köpa ett batteri till hans bil så får vi hoppas att det funkar:)

Snart börjar familjen annorlunda:)

Ha en bra kväll

Kommentera

Publiceras ej