Mar. 10, 2013

0kommentarer

Är så himla trött idag. Funderade på förut hur det kommer sig att jag är trött. Kom sen kom jag på varför ;)

Gick och la mig 00.30
Fannie vaknade vid ca halv sex. Och under de timmarna hade jag..,
Ammat 3 gånger
Blivit väckt av Fannie som kom in till oss
Gick upp och hämtade Host medicin till Fannie

Hm så sov timmarna blev få kom jag fram till;)

Idag satt jag i gång och fixade i ordning från i går då vi hade kalas och middags gäster på kvällen. Stort tack till alla :)

Va jätte mysigt att ha Evelina, Pontus och barnen här under kvällen:)

Sen när barnen sov hjälpte jag Markus att sätta upp taket i badrummet. Gah va tungt det va men nu är det gjort;)

Sen tog jag barnen och gick ut. Fannie försöker lära sig att cykla på sin trehjuling hon fick av oss i går:) sen hämtade vi hennes docka och dockvagnen och gick på en liten promenad. Va väl ut i nån timma sen frös jag för mycke:)

Kom in och kokade kaffe och satt i gång kaminen:) mysigt.

Nu liter vi i sängen och tittar på barnpogram. Kände att jag behövde de;)

Snart blir det att börja med maten. Blir nog kasslegratäng

Hej hej

Kommentera

Publiceras ej