Neeej

0kommentarer

Vill inte att helgen ska va slut:( hm va har vi gjort???

I fredag: höll Markus på i badrummet på kvällen. Fick upp honom till ca 20.00 då åt vi en mys middag och sen blev det tv tittade resten av kvällen.

I går: gjorde vi oss klara för att åka till byggvarehus. Markus skulle först åka själv med Fannie men jag kände att vi alla kunde åka då jag också ville passa på att spendera lite tid med honom och sen komma ut lite;)

Vid ett tiden åkte Markus in till stan för en grabbdag och kväll. Dom skulle köpa kostym till hans svåger då hans syster gifter sig i sommar:)

Så hans syster kom hit och spenderade dagen och kvällen med mig och barnen :). Vi åt en god middag här hemma som Malin gjorde i ordning:) och massa onyttigt blev det också;)

Idag har förmiddagen gått till att rensa lite dammsugit,strykt m.m. Skulle behöva få ordning i alla skåp. Men jag tycker det e så tråkigt;)
Sen har jag hunnit lekt och bakat med Fannies deg.


Kelvin sover och Fannie somnar snart:) då blir det lunch för mig och Markus.
Vet ni va han gör???
fast han va ute i går och fick i sig massa drinkar. Så jobbar han förfullt där nere.


Ha en bra dag

Kommentera

Publiceras ej