Onsdag

0kommentarer

Denna onsdag har spenderas i Nykvarn med Nina och Hampus:) mysigt
Både jag och Fannie har varit rätt trötta efter denna natt. Det märks så tydligt på Fannie, hon lyssnar inte och hon testar sin lilla mamma. Och när jag är trött har jag knappt tålamod. Men hon somnade så gott i bilen hem. Han bara lägga henne i soffan så ringer Markus och vill att jag hämtar honom vid hornbach då han inte hade sin bil för den startade aldrig i morse. Som tur va hade jag inte hunnit tagit av Fannie kläderna. Så det va bara att bära in henne i bilen igen.

Orkade inte laga mat så Markus ville äta pizza. Han va glad då vi aldrig köper de. Svärfar kom och åt med oss också. Sen hjälpa han Markus lite innan han åkte:)

Nu sitter jag i soffan helt slut. Har hunnit kolla igenom inkomster och utgifter denna månad. Lika tråkigt varje månad med alla räkningar.

Helt sjuk tittar på tunnelbanan eller va det heter på 5 an. Helt sjukt.

Kan säga att jag har haft tändvärk hela dagen och kvällen i min vissdomstand. Ursch hoppas att snart släpper.


Saknar min Sötis som jobbar förfullt därnere.

Kommentera

Publiceras ej