Alicante:D

1kommentarer

Tankte skriva lite om hur vi har det har:D planet landade vid 19.00 i sondagskvall. vi hade hyrt bil sa vi gick och hamtade ut nycklarna sen akte vi mot hotellet som vi skulle bo pa.. det tog ca en timme att aka hit fran flygplatsen.

hotellet e jatte fint. 2 stora sovrumm med dusch- badkar och toalett:D stort vardagsrum med kok och balkong ut mot golfbanorna:D killarna trivs nog jatte bra med det..hehe


dom har spela tre rundor nu..  i gar va jag med dom och gick..va faktiskt roligt att se dom bli arga:D hehehe

Dom andra 2 dagarna nar jag har varit sjalv har jag varit pa gymmet och simmat idag blev det inget bad for mig for jag e radd om min tanagel. japp halva ta nageln har losstnat ja och dà menar jag stor ta nageln..ursch ..men den sitter fast lite sa jag tog tejp fran mickey och tejpade i hop den.. hehe vill inte att den ska forsvinna.. jag e ju tjej och snart e det ju sommar och da ska man ju vissa sina fina fotter:P da kan jag ju inte komma utan nagel:S


Forsta dagen va vadret ratt bra men dom andra 2 har det blast..sa det har faktiskt inte blivit na pool for mig.. sa nar jag kommer hem kommer jag inte va brun iallfall..:(

Nu tickar klockan pa datan 11 minuter kvar. det kosta 1 euro for 15 minuter.


I morgon har jag iallafall bokat spa jag bokade body scrubs:D

nar jag e sjalv maste jag ju klara mig sjalv med min daliga engelska.men det har gatt bra och folket har forstatt mig iallafall:D


I morgon e det ingen vanlig dag na da e det markus fodelsedag:D hurra hurra hurra. min kille blir stooooor:D


Hoppas ni dar hemma har det bra..saknar vissa av er :D ni vet vilka ni e..hehe. 

7 minuter kvar:S


??????????

Kramis till er alla.

Ofelia jag lovad ju och skriva till dig gumman.. Carolin saknar sin prinsessa jatte mycke.. jag hoppas du mar battre snart. nar vi kommer hem ska du fa en bamse kram:D halsa theodor fran oss ocksa . Tant carolin alskar er:D farbror ocksa

1 kommentarer

Ofelia

17 Apr 2010 13:53

Jag älskar Carolin! Jag älskar att cykla, jag älskar att bada i poolen när de är sommar, Jag älskar Markus när han är utomlands, jag älskar att gunga hemma hos dom. Jag vill ha en kram! jag älskar hon och pussas med carolin. Får jag skriva mitt namn så hon vet vem jag är? Jag vill skriva Ofelia så vet dom de!



ofelia

Kommentera

Publiceras ej