Onsdag..

0kommentarer

ja dagarna gar fort har nere..

Nu langtar jag lite till lordag da vi far aka hem:D men jag ska inte klaga jag har det bra har.. idag har jag varit pa SPA och fatt ansikts behandling..jatte harligt:D i morgon blir det manikyr:D pa fredag vet jag inte va det blir..kanske pedikyr..men problemet ar att min stor ta nagel inte e sa fin..hehe

Efter SPA gick jag till poolen..farg far man iallafall:D

Denna semester blev en DYR semester..

Naa vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer.

Ska nog ga till hotellet och hoppas att staderskan har stadat och diskat at oss:P blir nog en dusch och sen invanta grabbarna som e ute pa banan..

Dom hade val aldrig annat att dom skulle fa en vecka till med golf pa denna resa.


Hoppas ni dar hemma har det bra.


Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej