Husägare=)

2kommentarer

Ja nu e man hus ägare=) känns helt underbart.

vi hittade huset på hemnet och bestämde att den ska vi buda på.. sagt oh gjort=) i måndag va vi på visning och i tisdag började budgivningen=) Och vi VANN hehe. men saken är den att det e massa renovering. men de ska bli kul när allt blir färdigt..så som vi vill ha de=)


Vi vet att det kommer ta tid och va jobbigt, men vi ska klara de=) vi får ta i mot så mycke hjälp vi kan få.

Vi flyttar iallafall i november..på tisdag kommer fotografen hit och ska lägga ut vår lägenhet på hemnet=) nu hoppas vi på att våran lgh går upp högt:P

Känner mig helt förvirran,stressad för mitt upp i allt så har vi dop för vår älskade dotter nästa helg. det ska fixas här hemma innan fotografering och visning och så ska dopet fixas också:S ja så nästa vecka finns det ingen lugn stund:S


Men i kväll övernattar vi hemma hos min syster tillsammans med alla andra syskon och deras familjer=) det blir kräftor och massa gott=)

Nu ska jag dricka upp kaffet för att sen sätta fart igen..

hmm skulle vilja fixa håret innan dopet hm nån som vill sponsra mig:P

kram hej

2 kommentarer

anna

29 Aug 2011 09:16

grattis vad kul!

var ligger huset då?

sara

29 Aug 2011 09:17

vad kul! var blev det?

Kommentera

Publiceras ej