Nerbäddad.

0kommentarer

Japp ligger faktiskt nerbäddad i sängen..så skönt.

Fannie sover och det gör markus med.. han har legat hela eftermiddagen och kvällen.. han mår inge vidare. hoppas han är bättre tills i morgon. Annars firar vi nyår hemma.

Min hals är inte bra den heller..men jag blir sjukare om jag ligger ner så idag satt jag i gång och målade panelen i köket=) vi målar det så länge för det kommer ta ett tagt innan vi byter ut köket. vi ska göra om badrummet därnere först.

Jag älskar verkligen vårat hus..jag trivs som fisken i vattnet=)

Visst kan man känna att det känns tungt i bland med allt som ska göras men det är bara försöka tänka på hur fint det kommer bli=)

Är så otroligt glad att fannie är så snäll=)  men häromdagen tog hon paus från oss och åkte hem till sin moster med familj och sov där så vi fick sätta tak..och det slutade med att vi höll på i 15 timmar. vi ville bli klara så det kunde va uppstädat när vår lilla älskling kom hem=)

Är så glad att jag ska få fira in ett nytt år med min älskling.  Vad skulle jag göra utan honom?? hmm det skulle nog inte gå=P

Min lilla familj är mitt allt<3


Nu ska jag nog säga god natt..kanske ska ta igen några timmars sömn.. tänk klockan är 22.10 och vi ligger i säng..helt otroligt..hehe

kram

Kommentera

Publiceras ej