OOJ

0kommentarer

En vecka sen jag skrev:S förlåt. hmm tiden räcker inte till.

Julen va jätte bra iallafall=) i morgon är det nyår och den ska firas in i enhörna.

Känns konstigt att vi snart är inne på ett nytt år.

Här hemma är det sjukstugan just nu..jag har haft ont i halsen och otroligt ont i kroppen efter att vi satt tag i 15 timmar i förre går..hmm

I morse vaknade markus och kände sig inte bra..men va FAAAAn det va bara typ en vecka sen vi hela familjen va förkylda. va är detta..vi som max är sjuka 1 gång om året annars

tror vi har fått för lite sömn de senaste månaden så kroppen orkar nog inte stå i mot alla basiller.

Markus sover just nu..jag har precis målat ett varv till på dörren ut till uterummet..hade vi haft pengar så hade det varit lättare att köpa en ny=) men men det får vänta..känner mig inte nöjd med resultatet:S men men det är så det få vara=)

Nu ska jag försöka  få lill tjejen att sov lite..

kram hej

Kommentera

Publiceras ej