Dec. 30, 2012

0kommentarer

Ännu en dag har gått. Markus har hållet på i badrummet i ca 9 timmar. Har en duktig sambo:)

Vårt omtalade rosa bubbelbadkar är sönder sågat och borta:) aldrig mer den. Och de gula vägarna är också snart Borta:) ska bli helt underbart när det blir klart. Nu hoppas jag bara på att jag hinner få ta ett bad i nya badrummet innan förlossningen. För sen får man ju inte bada på två månader. Men den som väntar på nått gott.......

Känner mig faktiskt bättre nu med förkylningen. Kom nu i håg att förra nyår firade vi i enhörna och då va vi jätte förkylda och Markus hade ont i halsen. Konstigt

Nu är jag inne i v. 34 helt otroligt inte många veckor kvar nu och i går när jag va på vinden för att hämta ner lite kläder så upptäckte jag att alla baby kläder och overollen som Fannie hade när hon föddes finns ej i nån kartong. Gick igenom alla flera gånger. Hm måste nog finnas hemma hos Markus pappa då vi ställde kartonger där när vi skulle ha visning på lägenheten.


gott nytt år säger jag nu ifall jag inte hinner skriva i morgon:)


Kommentera

Publiceras ej