Trip till skärholmen

0kommentarer

Idag ska jag och Fannie åka till skärholmen och där blir med att luncha med Daniella och filip=D

Igår åkte vi till Nina robban och Hampus=) Dom hade fått jätte fint=) sovrummet blev mysigt=D Det är så roligt ,för dom håller också på att renoverar sitt nya hus.

Vi va hemma vid halv nio eller nått så då började markus sätta in hyller i garderoben..blev jätte bra..och jag började städa lite i  byggrummet och så slipade jag fönsteret och spaklade. så skönt att börja igen med renoveringen..ska bli så kul att inreda fannies ru.

Vi kom väl i säng vi tolv tiden,tog väl 30 minuter innnan jag somnade och sen vaknade fannie 1 och ville ha välling. sen vaknade hon vid halv fyra och då fick hon lägga sig hos oss, sen klockan 6 ville hon gå upp men vi låg och myste lite först.

Idag är det alla hjärtansdag också<3 Det blir mys middag med min älskling och sen ska vi faktiskt fortsätta med våra projekt..<3 <3 <3 <3 Älskar min markus massor <3 <3 <3 <3


Vår dotter är vårat allt<3




Hoppas ni andra får en underbar dag<3

Kommentera

Publiceras ej