Fredag igen=)

0kommentarer

Mina veckor går såå fort.  har inte långtråkigt någon gång=)

Måndags: va hos mamma
Tisdag:Träffade mammagruppen
Onsdag min bror med familj kom på fika
Torsdag. va hemma hos emma och Lea
Fredag: Idag kommer nina och hampus=)

Älskar att va mammaledig=) Så underbart att vara med min kära dotter på dagarna.

Här hemma hålls det på med massa småfix..helt sjuk va mycke det är. man trodde att när golvet är lagt så är det klart..héhe nää det är det ju absolut inte.
men men det måste ju göras..

Och jag har tappat energi.. jag är såååå trött. allt började när jag blev sjuk så nu har jag inte haft nån energi på tre veckor..så jobbigt.
Skulle kunna sitta upp och sova.

Men vet ni att i natt sov jag som en prinsessa=) markus och jag gick och la oss efter tolv nån gång. Men fannie vaknade vid halv tolv.¨så hon fick lite välling men låg där så snällt i sängen och inte kunde sova.så när vi gick och la oss så började hon gnälla så vi bäddade ner henne mellan oss och hon somnade nästa direk=) sen åt hon inget på hela natten=)
Duktigt liten tjej=)

Fick upp en tofs på Fannie i går=)






Min kära bror med sin 2 veckor gammla dotter<3 Hon är så söt<3


Kommentera

Publiceras ej