2 rätters!

0kommentarer

Idag serverade jag min älskade sambo 2 rätter då han höll på och kakla blir otroligt fint=)
 (bild kommer i morgon).

Det blev potatisgratäng med marinerad kassler och en sallad. och till efterätt blev det egen gjord choklad mousse med bär. riktgit gott va de=)

Och nu sitter vi självklart ner bäddade i soffan med popcorn och choklad:P är det fredag så är det. hehe

I morgon är det party som gäller=) ska bli så kuuuuul. hmm sen ska jag ta mig hem själv från södertälje.. men men får väl sitta med fyllon på nattbussen. sen blir det att ta med sig gympa sko för att ta en promenad hem.

Idag har vi haft en bra dag.vi startade dagen med att ta en promenad till centrum där vi tog en fika med min syster=) mysigt. sen blev det handling både på systemet och ica kvantum=)

Sen har vi varit ute på tomten och fixat=) så häligt att va ute=) älskar ju solen.

hmm såg precsi att älsklingen redan somnat..han klarade av 5 mintuer att sitta ner i soffan.

Nu itter jag här och väntar på att klockan ska bli tio då BB börjar=)

Sov gott

kram

Kommentera

Publiceras ej