Ge mig!!

0kommentarer

ENERGI.... känner mig helt slut i kroppen, idag känns det som om kroppen skriker efter bra sömn. Men det kommer nog en sån dag(natt) nån gång=P

Idag har Fannie fått leka av sig, Det blev en tur till lekparken också där hon gungade=) sen på eftermiddag va hon ute och promenerade. Hon är så himla duktig på att gå med skor..går fort fort fram=)
Dagen har varit jätte mysig.

I morgon ska vi till BVC och väga och så ska hon få sprutor..ursch stackars mammas lilla älskling<3


Jag ska va onyttig i kväll..hmm ovanligt..NEEEJ.. hehe i kväll blir det chokladpuddig med grädde..hmm får gå en lååååång promenad i morgon:P

Skulle behöva gå på sockeravgiftning.


Nä nu ska jag se om det finns nått på tv. klockan tio börjar iallafall BB.

God kväll

PS. Bliiir så JÄVLA arg...vi flyttade från lägenheten i november men så kommer det fortfarande dom där jävla räkningarna..idag fick vi en räkning på 2300 kr...Va ffaaaaan. Nu ringde jag och pratade med dom igen och dom ska ringa tillbaks i morgon..Gaaaaah. Har dom ingen koll???????




Kommentera

Publiceras ej