Så hääärligt!

0kommentarer

Vilken otroligt bra natt det har varit=) som ni kanske har läst tidigare så vänjer vi av vällingen på nätterna för fia skrutt. vi började i fredag.

Och vet ni i natt har hon sovit hur bra som helst, jag gick in till henne vid halv två och då va hon ledsen men jag tog upp henne och stod med henne ett tag och sen bäddade jag ner henne igen och vet ni hon somnade och vaknade igen klockan 06.30 =) Såå jag kan inte klaga på mina sömn timmar i natt=)

Idag ska jag och Fannie i väg till en förskola och hälsa på då jag ringde i fredags och hörde om dom hade nån tjänst. men det hade dom inte men dom behövde en som kunde hjälpa dom en dag i veckan, men det blir ju lite svårt då jag har fannie.

men det skadar ju inte allt vissa upp sig.

och så ska jag självklart sitta och ringa massor i dag också.

Ha en bra dag för det ska iallafall vi ha=)

kram

Kommentera

Publiceras ej