Typiskt

0kommentarer

Vi klev upp och tanken va att bege oss till dagis i dag. Men Fannies prick i ansiktet va röd och vit inuti så jag tänkte att det va bättre att gå och kolla upp den i dag. Och deras telefon tid va mellan 9-9.30 så då skulle det inte va nån mening att lämna henne ifall vi skulle få en till nu på förmiddagen. Så jag ringer förskolan och säger att hon blir ledig. Tänker då att jag passar på att ringa bvc.
Och hon svarar fast klockan bara va 8. Och svarade att hon trodde det va en talgkötel. Hon sa att jag bara kunde låta den va eller trycka ut som en finne.

Så en tid fick vi inte. Hmm jag som har Fannie ledig i dag.

Men jag köpte en vit tavla och färg förra veckan så det får hon måla idag:) måste ju hitta på nått skoj.

Tänkte först om man skulle ta bilen och åka i väg men jag klarade fan inte av att sitta och åka till Järna i går. Då det känns som ryggen ska gå av. Så jag låter bilen stå.

Fannie vill att jag absolut inte trycket på pricken då det tydligen gör ont:S

Ha en bra dag det ska vi tjejer ha iallafall :)

Kommentera

Publiceras ej