Vår prins

0kommentarer


Vi blev kvar.Ligger här i rummet och har bäddat ner mig. Ligger i en bredd soffa som faktiskt är skönare och mysigare än en sjukhus säng. Kelvin e helt utmattad och bara sover. Har fått väckt till honom för att äta. Han har till och med vägrat napp efter operationen.

Nu har dom precis gett honom Alvedon.
Markus åkte hem då han inte fick stanna. Men pappan till barnet mittemot verkar bli kvar. Aja men Markus ska jobba i morgon så det va bra att han fick åka hem och sova lite. Hade Kelvin varit mer dålig då hade jag gjort allt för att Markus skulle få stanna;)

Det jobbigaste i dag va när dom skulle sätta i kanyl och det gick Inge bra och han bara skrek hur mycke som helst. Och jag fick inte amma honom från 6 i morse till 14.00 det kändes också jätte jobbigt.
Och sen fick jag följa med till operations salen och va med när han sövdes. När jag väl lämnat honom och kom upp till Markus som precis vinkat av Fannie som blev hämtad av sin farbror, kom faktiskt tårarna. Men det e inte så konstigt och så är han så liten bara 5 veckor i dag<3

Nu ska jag få lite sömn

Kram hej

Kommentera

Publiceras ej