Vietnam 1 dagen!!

2kommentarer

Hej allihoppa, igar kom vi antligen fram till con dao oarna. propellplanet va en mardrom men vi klara oss.
Det ar ett riktigt paradis har, vi bor i en bungalow 5m fran vattnet, Det e skitsvart att komunicera har eftersom ingen kan engelska, ber man om notan far man in en till bira istallet haha.

idag 4/2 hyrde vi en motorbike och besokte fangelset phu hai riktig haftigt. sen akte vi till andra sidan och hittade varldens finaste strand bilder kommer:)

Carolin tyckte det var lite laskigt att aka, men hon overlevde:D Nu e kl 12.50 har, sa snart blir det lunch for oss. Det e ca 30 grader varmt har, och inga handdukar eller solkram har vi med oss heller:P Vi trodde det skulle finnas har men icke det finns inga affarer. imorse vaknade vi till ett skrik fran halvsju, trodde de va nan snubbe men det va lamm dom slaktade, sag det med egna ogon., imorn aker vi vidare till phu couq, skriver mer sen. hej

  

2 kommentarer

evelina

05 Feb 2010 16:50

Man kan ju inte åka utan handukar och solkräm, knäppisar:D Ni verkar ha de jätte bra och vara på ett riktigt äventyr! Tro mig ni vill inte hit, så jävla mycke snö!!! Va ute med ungarna nyss och fick klättra fram genom snön för att ta oss fram till gungorna... så lite äventyr är de här me, skotta skotta skotta, blääääää! kram kram

Ofelia

05 Feb 2010 17:00

Ofelia ville att jag skulle skriva till er citerar: jag vill följa me er, kolla på krokodilerna och låna deras bil så vi kan ta med bäbisstolen och sova där... skriv att jag vill sova där mamma! Äta mat där, äta frukost där, ähh dricka där, dricka saft där,är de nått mer du vill säga till carolin och farbror? Aaaa sätt fast sjörövarna... :D är snön borta när jag är där? aa kanske då.. då vill jag ha med min cykel!



Ska hälsa från busungen Theodor också!

Kommentera

Publiceras ej