Det pågår!!

2kommentarer

Storstädning här hemma..tvättar överkast,gradiner sofftyget och massa mer. har precis gett mig på att putsa fönsterna på insidan.återstår att se hur dom ser ut när solen tittar fram:P

Sitter just nu och äter lite lunch..Idag fick det blir kroketter med bea och ätor:P

Fannie sover just nu. I natt fick jag iallafall sov fler timmar och det känns otroligt bra:D

I lördags blev hon 1 månad gammal..lill tjejen börjar bli stor:D


På fredag fyller min älskling år<3 så på lördag bli det fika här hemma.. markus vill att vi gör en smörgåstårta:S har aldrig gjort det förut så det återstår och se hur den kommer se ut och smaka..hehe


Nää nu ska jag fortsätta här så jag inte somnar:P


KRam kram

2 kommentarer

Camilla

12 Apr 2011 14:44

Vilken fin bild på sötnosen :-)

Nina

12 Apr 2011 20:45

Vad duktig du är som har sån energi:) och lilltjejen är ju såååå söt, hoppas du hittade några kläder i påsen som dög kram

Kommentera

Publiceras ej