Måndag

0kommentarer

Idag tog jag och fannie lite sov morgon. sedan gick vi upp och gjorde oss klara för en promenad.

 sen va det dax för lite lunch och efter det bestämde jag mig för att baka lite muffinsar..mums va goda dom blev. Det blev med chokladbitar i hälften och i de andra blev det blåbär:D

Sen tittade solen fram så jag klädde på skruttan och la henne i vagnen och sedan satt jag mig på uteplatsen i solen. jag kokade lite kaffe och dukade fram lite fika när markus kom hem. mysigt. älskar verkligen solen. mår så bra då:D

Älsklingen åkte i väg och skulle slå lite bollar. Nu mår han bra när han kan börja spela golf igen.hehe

I morgon ska jag ner till södertälje för lite lunch med en vän:D mysigt<3

Måste också berätta att jag fick ett blombud i dag med helt underbara blommor från alla på mitt gamla jobb;:D

Nu ska jag börja förbereda lite mat.

hejdå

kramis

Kommentera

Publiceras ej