ursch och fy och blää

0kommentarer

Ja nu e tandläkartid bokad..har så ont i min visdomstand om troligen har blivit infekterad..har haft ont i några dagar nu hop om att det ska bli bättre..men nej da..

Lika bra att gå i dag för i morgon åker markus till barcelona..så idag får han följa med och ta hand om lill skrutten så länge..och vem vet han kanske kan hålla mig i handen också..hehe.. så tråkigt att det ska kosta så mycke också´:S

Just nu ligger Fannie och sover i vagnen på uteplatsen och jag har bäddat ner mig i vår "äggsoffa" här ute med en filt för det e skugga här:P

Idag blir vi bara hemma..älsklingen skulle försöka komma hem rätt tidigt så vi kan umgås lite..för han har haft golftävling i 2 dagar och i morgon åker ju han i väg och kommer inte hem förren på lördag. Men i kväll ska vi faktiskt ut och äta, hoppas jag kan äta efter jag har varit hos tandläkaren bara:S

Kommer bli rätt tomt här hemma utan honom men men det ska väl gå bra:D

Ska nog fixa till mina naglar nu..


hejdå

Kommentera

Publiceras ej