Ännu en vecka har gått....

0kommentarer

Ja idag är det redan fredag..hmm veckorna går fort:S

I går fyllde min kära svärmor år så vi var där på mat och fika=) Fannie fick en ursöt väska med en tröja och en pyjamas i utav sin farmor=) och en skallra av sin gammelfarmor<3

Dagen tänker vi spendera hemma=) jag har fixat lite här hemma på morgonen, Markus golfskor och klubbor står rena för morgondagens tävling=) han kommer nog bli chockad för det e nog nått jag aldrig har gjort förut..men vi får ju gäster i kväll och han ska ut tidigt i morgon=)

Senare sen kommer min kära syster med familj och kanske våran pappa också, dom ska äta middag med oss<3

Mammas tjej sover just nu<3

Natten har varit lite bättre..men självklart låg jag vaken i ca 1 1/2 innan jag kunde somna:S och sen vaknade hon varanan timme och ville ha mat=)

nää ska fortsätta här hemma=)

Kommentera

Publiceras ej