En ensam lördag...

0kommentarer

Eller ensam och ensam jag har ju Fannie=) älsklingen åkte tidigt i morse och skulle ha tävling, han håller på ända tills ca 19:00 så det blev en lång dag för honom..Och spelar han bra idag så går han vidare och ska spela i morgon också=)

Men det blir middag tillsammans när han kommer hem=) hmm blir nog Tacos..e jätte sugen på de.

Jag och fannie tog iallafall en promenad till liljeholmen där vi shoppade lite:P Bilder kommer... Tänk att va man än gör så kostar det pengar:P  men jag fyndade på Rean=)

Sen här på eftermiddag vilade jag en stund tillsammans med fannie.. jag lover det behövs ibland..

Just nu sitter skruttan i sin gå stol och prat skriker..hehe snacka om att hon har hittat sin röst:S  =)

Nu ska jag faktiskt ge skruttan lite gröt och markus gjorde plommons pure i går så det ska hon få=)

KrAm

Kommentera

Publiceras ej