Vägning=)

1kommentarer

Japp i morse gick jag och Fannie till BVC för att Fannie skulle väga sig=) Hon vägde 7150g och va 65,5 cm lång=) mammas lilla tjej börjar bli stor.
Och mamma börjar bli liten:P

Japp ställde mig också på vågen=) väger 6 kg mindre än va jag vägde innan jag blev gravid..japp så ca 18-19 kg borta på 5 månader.. Bra bra fast jag äter massa onyttigt HELA tiden:P


Efter vägningen gick vi för att möta mammorna och deras bebisar=) dom hade vuxit en del under sommaren=)
Det blev lite lunch och massa prat i Winterviken=)

Känner mig jätte trött just nu..men men snart e älsklingen hemma=)

I morgon kommer några mäklare hit och ska kolla på våran lägenhet..den första kommer 16:30 sen kommer en annan 18.00=) Undra om detta går vägen=D


Nää ska mysa med lill tjejen nu

kram hej

1 kommentarer

Nina

16 Aug 2011 17:51

Ska ni sälja:) har ni hittat nått hus eller blir det större lägenhet bara? Hoppas dopet blir toppen Btw! Kram

Kommentera

Publiceras ej